Najljepše priče i bajke



Ova knjiga sadrži šest poznatih priča : Pepeljuga, Čarobnajk iz Oza, Kraljević žabac, Aladin, Mala sirena i Čarobna školjka. Moram priznati da sam na prvu malo zastala i ostala s upitnikom, Čarobna školjka? – nisam znala koja je to priča…ali onda sam je pročitala i shvatila da mi je zapravo jako poznata, pogotovo da me podsjeća na priču Smetlarev sin iz knjige Najljepše bajke svijeta.


Uglavnom, sve priče malo su prilagođene i skraćene ali nisu izgubile smisao. I dalje su to već svima poznate klasične bajke. Ono što mi ovu knjigu čini posebnijom od drugih su ilustracije. 


Zašto ilustracije? U ilustracije sam zaljubljena. Prekrasne su. Bajkovite, nježne i romantične. Odmah sam išla googlati i tražiti i druge knjige koje je ilustrirala Susanna Lockheart. Želim želim. J Ne znam kako vama, ali meni su osim dobre priče vrlo važne i ilustracije. Nekako mi je još draže čitati priču koja je lijepo ilustirana. A vi? 

Prolistajte i zaljubite se u ilustracije.. u bajke sigurno već jeste.. J


DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Tekst: Saviour Pirotta

Ilustrirala: Susanna Lockheart

Prevela: Aleksandra Barlović

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb 2016. – 99,00kn



Primjedbe

Popularni postovi