Grubzonovo dijete


Nekako nam se ovih dana (ili barem mami, jer mališa još ne može glasati) čitaju slikovnice u kojima je vrijeme radnje zima. I da po mogućnosti ima snijega… u skladu s tom mišlju s polica sam izvukla legendarnog Grubzona, to jest njegov nastavak Grubzonovo dijete. Prekrasne ilustracije snijegom prekrivene šume jako me privlače… baš odgovaraju.


Ohoho! Prtina u snijegu! 
Tko li ju je napravio, tko je to u bijegu. 
Rep neki izviri iz hrpe klada.
Možda on Zlom Velikom Mišu pripada. 




 Ova mi je slikovnica posebno draga. Prvo, nekako nisam očekivala da bi strašni Grubzon mogao imati dijete, a još mi je simpatičnija postala kada sam počela čitati priču i vidjela kako je on ipak klasičan roditelj koji priča svom djetetu priče kada sam ja… I tako je odrasli Grubzon svojoj djevojčici pričao priču o strašnom Mišu kojega je jednom davno sreo u šumi. Strašan je i opak bio taj Miš iz tatine priče, a Grubzončica, kao i sva ostala djeca jako znatiželjna. I tako se prvom prilikom malena Grubzončica iskrade i krene u snježnu, tihu šumu tražiti Miša. I ovoga puta tu su se našli zmija, sova i lisica… a njihove uloge i kako je u svojoj potrazi prošla Grubzončica morat ćete otkriti čitajući ovu prekrasnu slikovnicu..


   

DOB: 3+

Uvez: meki

Broj stranica: 32

Izdavač i cijena: Ibis grafika, Zagreb 2014. - 63,00 kn

Autorica: Julia Donaldson

Ilustrator: Axel Scheffler

Prevoditelj: Krešimir Krnic

O AUTORICI: Julija Donaldson je iznimno talentirana, nagrađivana autorica brojnih slikovnica. Njezina prva slikovnica „Skučena kuća“ koju također imamo priliku čitati na hrvatskom izdana je prije više od dvadeset godina, a od tada Julija je napisala više od 160 knjiga uključujući i moderni klasik za kojega ste sigurno svi čuli „Grubzon“. Najotmjeniji div u gradu, Mali majmun u veliko brizi, Što je bubamara čula, Pužica kitova družica, Zog, Zog i leteći liječnici samo su neke od brojnih slikovnica koje možete pronaći i koje će te sigurno odmah zavoljeti. J


Primjedbe

Popularni postovi