PRUTIMIR

Prutimir nije običan prut. On je gospodin Prutimir. Živi u stablu sa svojom ženom i troje djece. No jednoga dana dok je trčkarao uokolo, rekreacije radi, jedan dječak odluči kako bi on bio savršen štap za bacanje… i tu počinju Prutimirove nevolje. Jadan naš gospodin Prutimir postane svakome ono što mu je taj tren trebalo. Od grančice za labuđe gnijezdo, do jarbola na kuli, olovke, palice, snjegovićeve ruke… a on se samo želi vratiti kući.. svojoj obitelji. Bliži se Božić, a kakav bi to Božić u obitelji Prutić bio bez tate Prutića?  


Ma nisam ja ploviprut, pusti svoj hir!
Prut običan nisam, već gospodin Prutimir!
PRUTIMIR - to stvarno ime je moje
i želim put stabla obitelji svoje.

Prutimir je još jedna od odličnih kreacija Julie Donaldson i zaista vas neće razočarati. Vrlo je maštovita i simpatična. Odmah mi je pala na pamet i mala igra s klincima - čemu bi još prut (nikako ne gospodin Prutimir) mogao poslužiti a da nije navedeno u slikovnici…


Gospa Prutić tužna, a dječica pate.
Baš i nije neki Božić, bez Prutića tate.
U krevetu sve se prevrću, gnjave-
-no što se to čuje, tik iznad glave?


Dogodovštine gospodina Prutimira su me na početku čitanja jako zabrinule. Pitala sam se kako će završiti Prutimir, hoće li stići svojoj kući… nije mi se svidjela pomisao da gospodin Prutimir ne dođe svojoj obitelji… pogotovo da ga nema na Božić.. nekako se u ovo doba godine sva raspekmezim. Tako da sam morala  škicnuti kraj slikovnice kako bi provjerila (a to zaista inače ne radim). I odahnula kada sam vidjela da je kraj sretan.. Huh, olakšanje. J
Sve detalje slikovnice neću pisati, ljepše je da cijelu pročitate sami. Pogotovo sada kada znate da se ne morate brinuti. Sve će biti u redu.
Gospodin Prutimir odlična je slikovnica za ovo doba godine. Zato ako tražite neki dobar dar za pod bor, s ovom slikovnicom nećete pogriješiti.

DOB: 4+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 32

Izdavač i cijena: Ibis grafika, Zagreb 2016. - 90,00kn

Autorica: Julia Donaldson

Ilustrator: Axel Scheffler

Prevoditelj: Krešimir Krnic

O AUTORU:
Julia Donaldson je iznimno talentirana, nagrađivana autorica brojnih slikovnica. Njezina prva slikovnica „Skučena kuća“ koju također imam priliku čitati na hrvatskom izdana je prije više od dvadeset godina a od tada Julia je napisala više od 160 knjiga uključujući i moderni klasik za kojega ste sigurno svi čuli „Grubzon“. Najotmjeniji div u gradu, Mali majmun u veliko brizi, Što je bubamara čula, Pužica kitova družica, Zog, Priče iz žirove šume, samo su neke od brojnih slikovnica koje možete pronaći i uživati u njima. 

Primjedbe

Popularni postovi